احلي دنيا
احلي دنيا
احلي دنيا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

احلي دنيا

love life 4 ever

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت جامده

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
انت حبيب روحى
عضوجديد
عضوجديد
انت حبيب روحى

نكت جامده Empty
مُساهمةموضوع: نكت جامده   نكت جامده Icon_minitimeالإثنين ديسمبر 14, 2009 1:38 pm

نكت جامده Icon_twisted نكت جامده Icon_twisted نكت جامده Icon_cheers نكت جامده Icon_cheers نكت جامده Icon_cheers اضحك من القلب نكت جامده Icon_cheers نكت جامده Icon_cheers نكت جامده Icon_cheers نكت جامده Icon_twisted نكت جامده Icon_twisted

واحد بخيل بيسالوه لو انت بردان تعمل ايه قال اقرب من الدفايه ولو سقعت اكتر قالاقرب اكتر ولو سقعت اكتر واكتر قال اقرب اكتر وكتر ولو سقعت اكتر واكتر واكتر قال اشغل الدفاية.

في المدرسه استاذ الحساب بيسال التلميذ بتاعه: لو باباك استلف الف جنيه من البنك والف جنيه تانيه من جاركم يبقى هيرجع كام الف، التلميذ: مش هيرجع حاجه يا أستاذ، الأستاذ: ياابني استلف الف وبعديها الف تانيه التلميذ : مش هيرجع حاجه يا استاذ، الاستاذ: اقعد يا ابني انت متعرفش حاجه في الحساب، التلميذ: انت اللي متعرفش ابويا يا استاذ.

مره واحده حامل ابنها الصغير بيسألها:ايه اللي في بطنك ده يا ماما قالتله :ده أخوك يا حبيبي...تاني يوم و هوه في المدرسه المدرس سأله:انت عندك اخوات؟ قاله:كان عندي واحد بس ماما أكلته.

واحد غبي ركب العربية بالليل و لقى الدركسيون و الفرامل مسروقين ... فراح القسم وعمل محضر سرقة ... تانى يوم الصبح راح لاغى المحضر ليه؟؟؟؟؟؟؟؟ إكتشف انه كان راكب ورا.

واحد غبي ركب العربية بالليل و لقى الدركسيون و الفرامل مسروقين ... فراح القسم وعمل محضر سرقة ... تانى يوم الصبح راح لاغى المحضر ليه؟؟؟؟؟؟؟؟ إكتشف انه كان راكب ورا.

واحد بخيل عنده 4 اولاد ..... جاب لهم حته لحمة ، وقال لهم: كل واحد يمضغها ويديها للي جانبه .

واحد حب يوقف اتوبيس لكنه ماوقفش ... فجرى وراه لحد ما وصل البيت فقال لمراته افرحى النهارده انا وفرت 10قروش .... فقالت له يا خيبتك مش كنت تجرى ورا تاكسى كنت وفرت تلاته جنيه .

مرة ولد شاف قطة فى الشارع قال لأخوه انا هاخد القطة دى اغسلها و اربيها.اخوه قاله لو غسلتها هتموت و سابه و مشى..... رجع بعد ساعتين لقى اخوه بيعيط وبيقوله القطه ماتت.... قاله مش قولتلك لو غسلتها هاتموت ، قاله ماماتتش و انا بغسلها ماتت و انا بعصرها.

مره واحد عدى على واحد صاحبه بخيل اوى...... لقاه حاطط ايده على عين الشمال وبيبص بالتانيه... بيقوله مال عينك ؟ قالوا م انا شايفك بواحده . اشغل التانيه ليه!.

واحد راح للدكتور قالوه انا عندي صداع قالوا الدكتور انتا بتنام والشبك مقفول ولا مفتوح قالو مقفول ، قالو الدكتور افتحوا ....تاني يوم جالو الراجل .. فقالو الدكتور ها راح الصداع ؟ قالوا : الصداع راح.....والبوتجاز راح......والتلفزيوون راح.... و....و.

مرة واحدة ست قالت لإبنها :خد الفلوس دى وروح هاتلى دواء يصغرنى عشرين سنة فراح الولد يحيب لها الدواء ورجعا إداها الدواء .. و راح المدرسة....... رجع الولد لقى والدته صغرة عشرين سنة قال لها: إنت صغرتى قوى يا ماما ، بس إيه العيل اللى فى إيدك دة قالت له:إسكت يا واد مش أبوك شرب العلبة كلها.

واحدغبي راكب مع ابوه العربيه ابوه قاله اقفل الشباك ياولد الجو برد ... الولد قاله ياسلام عليك اما انت عليك تقاليع هوا يعني لما اقفل الشباك الدنيا بره هتحرر؟

مرة واحد غني جدا بس بخيل علي الاخر .. نام... حلم انه وزع فلوسه كلها علي الفقراء صحي وقال ابقي غبي لو نمت تاني.

قالك مرة واحد بخيل جاه ولده قاله أبوي أعطيني خمسة ريال فقالله خمسة ريال أربع ريال شو شو راح تعمل بيهم الثلاث ريال روح للأمك عندها أثنين ريال خود ريال وخلي ريال .

الكومي
عضونشيط
عضونشيط
الكومي

نكت جامده Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت جامده   نكت جامده Icon_minitimeالإثنين ديسمبر 14, 2009 2:16 pm

تسلملى وربنا يخليك للمنتدي
THE LOVER
عضوجديد
عضوجديد
THE LOVER

نكت جامده Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت جامده   نكت جامده Icon_minitimeالإثنين ديسمبر 14, 2009 2:26 pm

يا ميدو يا جاااااااااااااااااااااااامد نكت جامده Icon_farao
sweety hana
الست المديره
الست المديره

نكت جامده Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت جامده   نكت جامده Icon_minitimeالإثنين ديسمبر 14, 2009 2:58 pm

تسلم ايدك

نايس توبيك

نورت المنتدي
https://sweety5.yoo7.com
????
زائر

نكت جامده Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت جامده   نكت جامده Icon_minitimeالثلاثاء ديسمبر 15, 2009 7:21 am

تسلم ايدك

علي الموضوع الجامد ده

نايس توبيك
الكومي
عضونشيط
عضونشيط
الكومي

نكت جامده Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت جامده   نكت جامده Icon_minitimeالأحد ديسمبر 20, 2009 3:44 pm

فين مواضعيعك معدتش بتظهر ليه

نكت جامده
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» نكت جامده موت